dinsdag 12 september 2017

Herenkaartje

Hallo allemaal ik heb nog een kaartje gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches Challenge:

Kleine aanpassing gedaan, kreeg een tip dat ik het haakje niet goed gedaan had....hierbij de nieuwe versie van het jasje!

Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Kleerhanger Collectables COL 1419
DesignFolder Extra DF 3407
Craftables CR 1359
Papier PK 9124/9129
Stempel PL 1519
Jasje Collectables COL 1434

http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/08/challenge-20-anything-goes-with-minimum.html
(negende kaartje)
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/09/challenge-38-alles-geht-mit-marianne.html

21 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een leuke originele stoere mannenkaart Suzan. Ik twijfel nog steeds over de aanschaf van deze stans maar ik vind jouw kaart zo gaaf dat ik het denk ik toch maar doe ;P hihi...
Lieve groetjes Miranda

Joke zei

WoW fantastisch gedaan. Deze mal is inderdaad zo leuk maar ook ik twijfel of ik hem vaak zal gebruiken. Super gedaan.
Groetjes Joke

Joke de Wit zei

Schitterend Suzan,deze mal staat ook op mijn verlanglijstje.Groetjes Joke

Margreet zei

Wow, wat een schitterende mannenkaart, Suzan....helemaal top!
Dank je wel voor je deelname bij Cheerful Sketches en AnMaCreatief!
xxx Margreet

Jacqueline zei

Mooie kaart, Suzan
groetjes Jacqueline

Eri zei

Hij is superleuk geworden Suzan.
Groetjes, Eri

Rosina zei

Mooi deze mannenkaart Suzan, en je hebt de sketch heel mooi uitgewerkt...
zooooo gaaf!!!

lieve groetjes
Rosina
DT Cheerful Sketches

Trijntje zei

Prachtige kaart Suzan. heel leuk zoals je de kaart volgens de schets hebt gemaakt. e mal is erg leuk. Groeten trijntje

Freubelmina zei

Nou het is een échte mannenkaart Suzan, super!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Kaartenkraam zei

Echte leuke mannenkaart!

groetjes van Ank

Jantine zei

Leuke kaart, Suzan! Lekker stoer.
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Nou ik heb geen momnet getwijfeld of ik deze stans zou kopen. Ik heb hem ook en vind hem erg leuk! Het hangertje hoort eigenlijk in het overhemd ;-)
GerJanne

GerJanne zei

Maar je kaart is sowieso heel gaaf!

Caroline Cards zei

Leuke stoere kaart. En dan die kleerhanger, geweldig!
groetjes, Caroline

Gina zei

Leuk idee voor een mannekaart ! Leuk om met het vierkant in het kader iets rechter te zetten! Groetjes, Gina

Nicolette zei

Super leuk Suzan.
Groetjes Nicolette

Suzan zei

Je hebt gelijk....ik ga het nog veranderen.....

Blankina zei

Super mooi kaart, gaaf pak heb je gecreerd, leuk dat je ook meedoet bij MDD, succes, ciao Blankina

Joanne kramer zei

Wat een gave kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

Creaine zei

mooi! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
Groetjes Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/

Nela zei

Totally fabulous!
Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
Hugs Nela