donderdag 31 december 2015

Kerstkaart week 53

Mijn laatste kerstkaartje voor 52 weeks to Christmas, ik heb me voorgenomen om ook in 2016 door te gaan....
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/

De mooie mallen  heb ik van MD gekregen toen ik in Oktober Designer of the month mocht zijn...dat was echt het hoogtepunt van 2015! Dat ik na al die jaren dat ik  kaartjes maak dit nog eens mocht meemaken, echt super tof!!

Ik wens jullie allemaal een fijne oudejaarsavond en een goed en vooral gezond 2016!
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Plaatje is van Mattie Mb 0156
Craftables: CR 1350
Bloemetjes: LRO 388
Creatables: LRO 157/383

http://mariannedesignkreadivas.blogspot.de/2015/12/challenge17-alles-geht-mit-marianne.html
(vierde kaartje)
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2015/12/anything-goes-at-marianne-design-divas.html
(derde kaartje)

14 opmerkingen:

Nicolette zei

Ik kan me voorstellen dat dit je hoogte punt van het jaar is :)
Is ook een hele eer.
Je kaart is prachtig.
Jij ook een fijne jaarwisseling.
Groetjes Nicolette

Marja zei

Wat een mooie kaart ook zo mooi van kleur ...Toppie!!
Fijne jaarwisseling
Groetjes Marja.

Ellie Bakker zei

Super mooi kaartje het lila kleurt er prachtig bij. Mooie herinnering heb je aan 2015 omdat je designer van de maand mocht zijn bij MD dat is toch helemaal te gek als je dat mag zijn.
Fijne jaarwisseling en een creatief 2015.
Groetjes Ellie

Jacqueline zei

Prachtige kaart, Suzan
Een fijne jaarwisseling.
groetjes Jacqueline

Trijntje zei

Hoi Suzan. IK zag deze kaart zojuist al op facebook. Dd kleuren zijn zo mooi! en verder blijft dit een heel mooi plaatje en die past heel mooi in deze mal. Super!. een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2016. Groeten trijntje

Je@net zei

Wow...erg mooie kaart is dit, Suzan.
Jij ook een prettige jaarwisseling gewenst!

Rimmie zei

Wat een plaatje dit kaartje!
Erg mooi wit in combinatie met paars!

Groetjes

Rimmie

marian zei

Hallo Suzanna,
Geweldig mooi kaartje en super dat je dat mocht overkomen. Lijkt me geweldig, designer van de maand.Een gezellige jaarwisseling gewenst en dat 2016 net zo'n super jaar mag worden.
Groetjes van Marian.

Anoniem zei

Schitterende kaart Suzan! Ik vond het zo leuk dat jij gekozen was als Designer of the Month en ik heb genoten van alles dat je plaatste :) Je hebt het ook echt verdiend want je maakt echt prachtige kaarten en dat weet MD ook ;) Heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
Groetjes Chantal

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Suzan, en wat mooi dat je ons ook in 2016 wil gaan vergezellen. Altijd mooi om deze reacties te lezen. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC, ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi creatief 2016 toe. Groetjes Ingrid 52 WTC.

Joke zei

Top gedaan hoor, dit ijsbeertje blijft zo geweldig leuk en je hebt er dan ook een geweldig leuk kaartje mee gemaakt.
Groetjes Joje

Anoniem zei

Wat een schattig plaatje van de ijsbeer op een hele mooie kaart! Groetjes Sylvia DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

prachtig in deze paarse tinten suzan! schitterend kaartje!
groetjes, nancy

Nela zei

Gorgeous creation in beautiful colours and nice details!
So glad you joined us in the current Kreadiva´s Challenge!
Hugs Nela