zondag 16 augustus 2015

Gezellig!

Ik ben aan de slag geweest om het melkpakje te maken met het patroontje wat erbij zat, ik heb het wel wat groter moeten maken, maar het is gelukt.



Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Kaartjes zijn van Project Nl "Emoties" PL 2503
Plaatjes VK 9542/9543
Voor de ovalen plaatjes heb ik de Craftables CR 1333 gebruikt   
Craftables CR 1278
Ik wil het doosje laten meedoen bij MD Challenge Blog; Challenge 133
De Egel:
MD Kreadivas:
MD Divas:
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2015/08/anything-goes-at-marianne-design-divas.html

17 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een leuk melkpak, Suzan. Erg goed gelukt.
Ook de kaart uit je vorige post is erg mooi geworden!

Hetty zei

Wat een leuk melkpakje heb je gemaakt !!!
Groetjes Hetty

lenywim35 zei

Leuk dat je een voorbeeld op je blog zet. Van dat melkpak. Ik was al aan het puzzelen geweest, maar heel erg bedankt Susan. Je hebt er een leuk kadootje van gemaakt. gr leny w
PS ik kan me niet aanmelden op je blog, maar kon wel gewoon op je blog.gr leny w

Rosina zei

Wat een gaaf melkpakcreatie is dat Suzan...zo mooi al die details...

groetjes Rosina

mieke zei

Wat een super leuk melkpakje !!!
Gezellig dat je weer meedoet.

Mieke,MD Challenge blog

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Suzan....en je kaartje Geel/Wit/Zwart is ook super gaaf geworden!
Groetjes Diny

!neke zei

Super leuk geworden !
Via mijn blog ben ik bij jou terecht gekomen.
Leuk !
Ga je volgen .
groeten Ineke

KarinsArtScrap zei

een hele leuke melk pak Suzanne

gr karin

Anoniem zei

Wat een super leuk melkpakje Suzan!
Groetjes Chantal

Nancy Soetaert zei

heel mooi!
nancy

Misseke zei

Het ziet er super uit Suzan - superleuk gedaan.

Groetjes,
Misseke

Anita zei

Wat een superleuk melkpak Suzan.
Leuk bedacht om dat met Project NL materialen te bekleden.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog

Marleen zei

Ontzettend mooie en lekker stoer melkpakje heb je ervan gemaakt Suzan!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog

Ellie Bakker zei

Mooi melkpakje heb je ervan gemaakt Suzan, leuk idee om Project NL spulletjes op het pakje te gebruiken kan heel goed.
Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi doosje!Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
Groetjes van Jacqueline

Blankina zei

Wat een mooi MD melkpakje, lekker creatief geweest ..fijn dat je nogmaals meedoet bij Marianne DEsign Kreadivas en Marianne Design Divas! Succes en wie weet tot later?
LG Blankina

Artesania zei

Tolle Milchtüte und sehr schönes Design !Vielen Dank für dein 2. Werk!
Liebe Grüße deine Gudrun DT