dinsdag 19 mei 2015

Baby Olifantje en Girafje

Hallo allemaal!! Ik zag dat ik er weer een nieuwe volger bij had! Leuk Hetty dat je mijn Blog wilt volgen....
Ik heb met mijn nieuwe malletje een babykaartje gemaakt, wat zijn al die beestjes toch leuk.
Van Jacqueline:http://jacquelinederijcke.blogspot.nl/ mocht ik haar Girafje lenen..... wij ruilen wel een keertje, zodat zij mijn olifantje weer kan gebruiken, zo blijft onze hobby leuk.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Collectables: Col 1384 en 1386
Papier is van MD Eline's Hello Sweet baby! PB 7041
Craftables; CR 1281
Creatables; LRO308

Ik wou de kaartjes laten meedoen bij de Egel:
Cijfers/en/of Letters: 

En als tweede kaartje bij:

19 opmerkingen:

Je@net zei

Super schattig, Suzan. Twee ontzettend lieve kaartjes!

Marleen zei

Ontzettend schattige kaarten Suzan!
Mooi gemaakt.
Lieve groetjes, Marleen

Anita van Merode zei

Prachtige kaartjes Suzan.
Groetjes Anita

Ans Gilbert zei

Hoi Suzan,
wat heb je schattige kaartjes gemaakt, de beestjes zijn erg leuk, fijn als je samen kunt doen,
liefs Ans

Diny zei

Wat zijn het twee schattige kaartjes Suzan.....prachtig!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Schattig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Hetty zei

Wat een super lieve kaartjes heb je gemaakt !!! Ze zijn echt even favoriet ...
Groetjes Hetty

Anoniem zei

Die vind ik echt heel gaaf! Strakke kaartjes vind ik ook erg mooi en deze hebben niet meer nodig, gaaf gedaan! De centerpieces spreken voor zich ;-)!
Groetjes Jacomijn

Jacqueline zei

je kaartjes zijn echt heel lief.
groetjes Jacqueline

Nancy Soetaert zei

wat een mooie lievekaartjes weer!
groetjes, Nancy

Ellie Bakker zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met de nieuwe diertjes super leuk zijn ze.
Handig zeg dat je met je vriendin malletjes ruilt.
Groetjes Ellie

Unknown zei

Wooow, I love it! Enjoy the week honey!

I invite you to join my worldwide giveaway: Polka dots dress

Do you want to follow each other? Let me know and I'll do the same:
My blog | Bloglovin | Facebook

(ღˇ◡ˇ)♥(ˇ∗ˇღ)

Anoniem zei

Oh wat zijn ze lief Suzan! Ben er helemaal weg van :) Leuk dat jij en Jacqueline af en toe ruilen. Zo blijft de hobby inderdaad leuk ;)
Groetjes Chantal

Misseke zei

prachtige schattige babykaartjes Suzan - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

Angelique zei

Twee superschattige kaartje, wat zijn die diertjes toch leuk. Het olifantje is zo leuk met die ballonnetjes in z'n slurf, mooi gedaan.
groetjes Angelique

Wil Frutsel zei

Prachtige kaartjes Suzanna. Een heel hoog lief gehalte, top gedaan!!
xx Wilma

Rosina zei

Dat zijn 2 schitterende babykaartjes Suzan...heel mooi met die dierenstansjes...

groetjes Rosina

Aniet zei

Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt Suzan, enig
groetjes van Aniet

GerJanne zei

HoiSuzan,
wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, met de stansen. Ik vind ze ook zo gaaf, twijfel welke ik zal bestellen...ze zijn allemaal zo leuk.
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel!
GerJanne