dinsdag 29 mei 2012

Challenge 56 marianne Design


http://mariannedesign.blogspot.com/

11 opmerkingen:

erna zei

Hi Suzan

Wat een super leuk idee zeg zo`n zakje bloemen erbij in toppie. Vind je het erg als ik zoiets als voorbeeld gebruik? Hoor het wel van je

Gr Erna

Boukje zei

Mooi kaartjes geworden, leuk dat zakje bloemen erbij!
Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Suzan zei

Hoi Erna,

Vindt ik niet erg hoor, alleen maar leuk!!
Groetjes Suzan

Thea Wildeman zei

Hele mooie kaart geworden Suzan, mijn complimenten hoor,
Leuk dat je meedoet met de challenge.
gr.Thea
Challengeblog MD

Wybrich zei

erg leuk Suzanna!

bedankt voor het meedoen met de challenge!
gr Wybrich
DTeam MDesign challenge blog

ps zou je een volgende keer het bericht willen linken en niet je hele blog?

Trijntje zei

wat is dit een leuk idee met een zakje bloemzaad erbij. Kaartje erg grappig. Groeten Trijntje

scrappy jen d zei

Hoi Suzanna,
Grappig idee met dat zakje erbij! Het is een mooi geheel geworden!
Leuk, dat je mee doet aan de Marianne Design Challenge Blog!
Groetjes, Jen (MD Challenge Blog).

http://cards-by-epie.blogspot.com zei

Wat weer mooie kaartjes op jouw blog , leuke ideetjes fijne dag van Epie

Suzan zei

Hallo Wybrich,

Ik weet niet hoe ik het moet doen om alleen een bericht te linken.

Groetjes Suzan

Yvonne zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt, en wat een leuke ideetjes heb je erin verwerkt.

Groetjes,
Yvonne (MD callenge blog)

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart. Leuk zo met de zaadjes erin.

Groetjes Astrid.