donderdag 19 oktober 2017

Gastdesigner bij MD Challenge Blog

Hallo allemaal, deze keer mag ik gastdesigner zijn bij MD Challenge blog, daar ben ik natuurlijk hartstikke blij mee....
Deze keer is de Challenge een kaartje maken met onderstaande sketch, ik ben op de Halloween toer gegaan......ben benieuwd wat jullie er van vinden!


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Plaatje VK 9549
Collectables COL 1441
Creatables LRO 430/432
Papier PK 9138
Oogjes zijn van de Hema

http://mariannedesign.blogspot.nl/
https://www.facebook.com/groups/1071726679576104/
(KIC)
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/10/marianne-design-kreadivas-challenge.html
(derde kaartje)

16 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een mooie eye-catcher heb je gemaakt voor het blog.
Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.
Groetjes Hetty

Freubelmina zei

Mooie kaart heb je gemaakt van deze leuke sketch Suzan!
Fijne avond xxx

lenywim35 zei

Het is een prachtig kaartje geworden. Het maakt niet uit dat je niets hebt met Halloween. Het gaat er om dat je een geweldige kaart maakte. grts leny w

Sarah zei

Wauw! Heel toffe Halloweenkaart. Ik hou van lieve heksen en paars, dus hij bevalt me heel erg!

Rosina zei

Prachtig halloweenkaartje Suzan, leuke griezelige details erop... wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn ...

groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Keileuke Halloween kaart Suzan, ik vind de kat en de oogjes heel leuk
groetjes
Ans

Jantine zei

Wat een leuk kaartje, Suzan! Leuke "spooky" uitwerking van de sketch.
Groetjes,
Jantine

Trijntje zei

Heel mooi Suzan. Deze Halloween kaart. Groeten Trijntje

Creanita60.blogspot.nl zei

Het is zo leuk als je gastdesignermag zijn en je kaart is een toppertje geworden!
Groetjes Anita

GerJanne zei

Knappe kaart! Heel mooie kleuren, helemaal Halloween.

Crealientje zei

Gefeliciteerd met je gast designer schap!
Je hebt er een heel leuk kaartje voor gemaakt.
Zwarte kat die leuk om de hoek kijkt.
Mooi met de bloem en dat wiebeloog spooky 👻.
Lieve groetjes Crealientje.

Crea Ankie zei

Super mooi Suzan !
Gefeliciteerd dat je Gast Designer mag zijn!

Petra L zei

Wat een griezelig leuke kaart Suzan.

Lieve groet, Petra


Ps: mijn excuus dat ik lang niet meer geblogt heb. Tijdens onze verhuizing verloren we een dierbare vriend en daarna zijn we lang met vakantie geweest. Nu ben ik er weer ;-)

Linda Timpers zei

Prachtig wat een leuke kaart heb je gemaakt.
Leuk dat je gastdesigner mag zijn bij Marianne design.

Groetjes Linda.

Aniet zei

Erg mooi kaartje Suzan, een verdiend ereplekje xxx
groetjes van Aniet

Ellen zei

Hartstikke leuk gedaan, gave kaart!

groetjes, Ellen