zondag 23 augustus 2015

Superchallenge Beestjes

Hallo allemaal, en welkom aan alle nieuwe volgers! Vind dat toch zo leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben!
Dit keer heb ik 2 nieuwe kaartjes gemaakt voor de Super Challenge van Cards and Scrap, er moesten 2 bij elkaar horende creaties gemaakt worden en er moesten beestjes op te zien zijn:
http://www.cardsandscrap.nl/2015/07/superchallenge-beestjes.html




Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Collectables; Col 1386 Giraf
Papier PB 7041: Eline's "Hello Sweet Baby"
Craftables; CR 1281 Letters
Creatables; LRO 360 Gras 

http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2015/08/anything-goes-at-marianne-design-divas.html

13 opmerkingen:

Je@net zei

Aaah...wat een schatjes. Erg leuke kaarten heb je gemaakt, Suzan.
Succes met de challenge!

!neke zei

Super leuke kaartjes !
groeten Ineke

Misseke zei

2 superschattige babykaartjes zijn het geworden Suzan - superleuk gedaan.

Groetjes,
Misseke

Giny zei

2 super lieve schattige en hele mooie babykaartjes, Suzanna

Lieve groet Giny

Sarah zei

Oo.... wat lief ! Wat ben ik blij dat ik je volg , zo ' n mooie en lieve dingen wil ik niet missen . Morgen staat bij mij ook deze challenge gepland.
Liefs ☆ Sarah ☆

Marijke zei

Erg lief en leuk gedaan!
Groetjes marijke.

Anoniem zei

Twee super schattige kaartjes Suzan!
Groetjes Chantal

Anoniem zei

Twee scheetjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

creacard zei

Tof!!! Lieve kaartjes!

Diny zei

Ach....Suzan....wat schattig!
Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes Diny

Crea Ankie zei

Heel mooi Suzan!!

Wil Frutsel zei

Mooie kinderkaarten Suzan, top gedaan en mooie kleuren!!
xx Wilma

Epie zei

Snoezige kinderkaartjes...Suzan ,
succes met de challenges hoor !!
Fijne dag van Epie