vrijdag 10 juli 2015

Geslaagd 3

Dit zijn echt de laatste geslaagd kaartjes!! had er toch nog 2 nodig......

Ik heb de volgende materialen gebruikt voor deze kaartjes:
Papier MD Schooltime PK 9118/MD Peach & Mint PB 7047
Stempel gslaagd; CS 0933
Bloemetje; Craftables CR 1203
Filmstrip; Joy! 6002/0278
Letters; Craftables CR 1281
Design Folders Extra; DF 3407
Blaadjes; Craftables; CR 1248
Uiltjes; Collectables COL 1357
Kaartjes; Project NL Emoties PL 2503

Ik wou de kaartjes laten meedoen bij Cards2Create, een kaartje voor en Schooldiploma:
 http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2015/07/challenge-24-en-winnaar.html
En bij Creapaleis, alles mag:
http://creapaleis.blogspot.nl/2015/07/wedstrijd-juliaugustus.html

13 opmerkingen:

Je@net zei

Wat zijn ze leuk geworden, Suzan!

Tineke van der Linden zei

Ze zijn echt geslaagd Suzan! Vooral de bovenste vind ik prachtig. Komt ook door de kleurtjes ;-)
Groetjes Tineke

Aniet zei

Superleuk Suzan, de uiltjes zijn er perfect voor enne een voorraadje kan ook geen kwaad!
groetjes van Aniet

Nancy Soetaert zei

prachtige kaartjes! Ik vind de eerste ook de mooiste in die pastelkleurtjes!
groetjes, nancy

Erica ♥ zei


Je kaartjes zijn zeer geslaagd, mooi gemaakt ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Anoniem zei

Super geslaagd, Suzan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Gina zei

Heel mooi Suzan! Die uiltjes zijn daar uitermate voor geschikt! Groetjes, Gina

Ans Gilbert zei

ze zijn prachtig Suzan,
de uiltjes zijn daar heel leuk voor, de eerste vind ik qua kleurtjes supermooi,
groetjes,
Ans

Rosina zei

PRACHTIGE kaartjes Suzan...leuk met die uiltjes
dat zullen de "geslaagden" zeker wel waarderen....

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Anoniem zei

Geweldig leuke geslaagd kaarten Suzan! Ik vind ze helemaal top :)
Groetjes Chantal

Tineke van der Velden zei

Wat een leuke kaartjes zie ik op jouw blog. Super leuke geslaagd kaarten ook.
Ik ben gelijk je volger geworden op Bloglovin'. Kom je ook eens op mijn blog kijken?
Groetjes, Tineke

Nicolette zei

Superleuke kaarten!
Groetjes Nicolette

Rimmie zei

Wauw! Wat een super leuke kaartjes! Vooral de eerste is qua kleur helemaal super!
Leuk dat je meedoet met de challenge bij cards2create, bedankt!!! Veel succes!

Groetjes

Rimmie