zondag 7 december 2014

Challenge 118

Allereerst wil ik mijn 100ste volger welkom heten!! Welkom Martine!Wow dat had ik echt niet verwacht..... leuk hoor!
Ik ben al aan de slag geweest voor Challenge 118 bij Marianne Design Challenge Blog, een label maken met een minimale afmeting van 8x16.
Aangezien ik nog steeds kerstkaartjes te kort kom ga ik nog maar even verder.......
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Bloemetjes: Rb 2226
Craftable; CR 1251
Papier: Flower Garden Pk 9112
Plaatje: Vintage VK 9529
Stempel: EC 0099

17 opmerkingen:

Aniet zei

Hoi Suzan,
gefeliciteerd met 100 volgers! Inderdaad leuk maar ook verdiend, je creaties zijn superleuk. Ik vind deze label ook erg lief, groetjes, Aniet

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooi je labelkaart Suzan!
Groetjes Anita

Scraptastische hobby zei

Heel gaaf Suzanna! Ziet er snoezig uit en gefeliciteerd met je 100 volgers hoor!
Groetjes van Gerie

Anoniem zei

Hoi Suzan! 100 volgers!!!!! Gefeliciteerd :) Je label is prachtig zeg. Mooie kleuren en de bloemetjes en het lint maken het mooi af! Succes met de challenge :)
Groetjes Chantal

Crea Ankie zei

Heel mooi Suzan.

Anoniem zei

Dat is een schitterend label geworden Suzan. Prachtige winterse kleuren heb je ook gebruikt.
groetjes Joke

Odette's kaartenhoekje zei

Suzan je labelkaartje is geweldig mooi ... prachtige kleuren en gefeliciteerd met je 100 volgers ...
Groetjes, odette.

Rimmie zei

100 volgers! Proficiat!
Mooi label heb je gemaakt!

Groetjes

Rimmie

Marleen zei

Je hebt een ontzettend mooie winterse cadeaulabel gemaakt Suzan! Schitterende combi blijft het toch, wit en blauw.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Groetjes,
Marleen
MD challenge blog

Wybrich zei

Mooi winter/kerst label heb je gemaakt Suzan!
Dank je wel voor het meedoen!
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog

jolanda creatief bijtje zei

super label gemaakt
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
DT challengeblog MD

Anita zei

Wat een schatje weer Suzan.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog

Boukje zei

Mooi gecombineerd! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

mieke zei

Mooie label !!!
Gezellig dat je weer meedoet.

Mieke,MD Challenge blog

Thea Wildeman zei

Wat een schitterende tag heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
Gr.Thea DT Challenge MD.

Ellie Bakker zei

Mooie label zo in het blauw met wit.
Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
Groetjes Ellie

Yvonne zei

Je hebt een heel mooi label gemaakt.
Dank je wel voor het meedoen.

Groetjes,
Yvonne.
MD challenge blog.