maandag 11 juni 2012

Woezel en Pip Uitdaging Hobbyjournaal

4 opmerkingen:

Carola zei

Hallo Suzanna,
Leuke Woezel en Pip kaart!!!
Ik heb er ook een gemaakt maar heb (nog) geen blog dus ik weet niet of ik deze kan insturen.
Aangezien ik ook nog niet thuis ben in bloggen, via welk programma heb jij je blog gemaakt?
Groetjes Carola

Suzan zei

Hallo Carola,
Bedankt voor je bezoekje/complimentje. Het is een snotterdoosje.
Zou je graag helpen met je blog, maar ben er zelf ook nog maar een beginneling in.Heb het aan mijn zoon gevraagd of hij me wou helpen. Volgens mij heb ik het via google gedaan.
Groetjes Suzan

Trijntje zei

Wat leuk gemaakt. Mooi gecombineerd met dit mooie papier. Groeten Trijntje

Janny van Woerkens zei

Hallo Suzan

Je hebt ook een leuke kaart gemaakt met hetzelfde papier als mijn kaart.
Nog bedankt voor je bezoekje en groetjes van Janny en een fijn weekend.
Is nu echt knutselweertje.